Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166570
Назва: | Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти |
Автори: | Фоміна, А. Нестерова, О. Ю. |
Ключові слова: | фахова передвища освіта;схематична наочність;хімія |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Фоміна А. Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти / Фоміна А., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 140. |
Короткий огляд (реферат): | Метою нашого дослідження було визначення ефективності використання методичної розробки «Використання схематичної наочності (структурно-логічних блок-схем, таблиць) при вивченні хімії» серед здобувачів фахової передвищої освіти. Була запропонована гіпотеза, що використання методичної розробки при вивченні хімії підвищує рівень знань, мотивації та задоволення здобувачів фахової передвищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166570 |
Розташовується у зібраннях: | Секція 3 – Гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-140.pdf | 411,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.