Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666
Назва: | Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі |
Автори: | Приходченко, С. Д. Потебенько, Є. Д. Родна, К. С. Іщук, П. О. |
Ключові слова: | гейміфікація;електронне навчання;онлайн-курс;навчальні програми;математична підготовка;дистанційні освітні технології;якість навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | НТУ ДП |
Бібліографічний опис: | Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі / С. Д. Приходченко, Є. Д. Потебенько, К. С. Родна, П. О. Іщук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 231-236. |
Короткий огляд (реферат): | Наведено основи гейміфікації, що нещодавно була запропонована як впливовий метод покращення залученості учнів до здобування освіти та їх мотивації і, як наслідок, підвищення ефективності освітніх Зроблено висновки і дано рекомендації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
konfer_21_-231-236.pdf | 510,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.