Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666
Назва: Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі
Автори: Приходченко, С. Д.
Потебенько, Є. Д.
Родна, К. С.
Іщук, П. О.
Ключові слова: гейміфікація;електронне навчання;онлайн-курс;навчальні програми;математична підготовка;дистанційні освітні технології;якість навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Гейміфікація вищої освіти в Європейському союзі / С. Д. Приходченко, Є. Д. Потебенько, К. С. Родна, П. О. Іщук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 231-236.
Короткий огляд (реферат): Наведено основи гейміфікації, що нещодавно була запропонована як впливовий метод покращення залученості учнів до здобування освіти та їх мотивації і, як наслідок, підвищення ефективності освітніх Зроблено висновки і дано рекомендації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166666
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konfer_21_-231-236.pdf510,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.