Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166724
Назва: Обґрунтування структури комп’ютерної системи ігрової студії «Ubisoft Ukraine (Kyiv)» із використанням технологій контейнеризації
Автори: Залізняк, Максим Григорович
Ключові слова: КОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ, КОМПЮ’ТЕРНА СИСТЕМА, РОЗГОРТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ, АВТОМАТИЗАЦІЯ, ВІРТУАЛІЗАЦІЯ
Дата публікації: 16-січ-2024
Бібліографічний опис: атестаційна робота магістра/Залізняк М.Г.- Дніпро 2024, 88с.
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження: методи впровадження та використання технологій контейнеризації в комп’ютерній системі ігрової студії “Ubisoft Ukraine (Kyiv)”. Мета роботи: виявити ефективність використання методів та технологій контейнеризації та виділити найоптимальнішу технологію за її застосування у ігрових студіях з можливістю автоматичного розширення методом використанням автоматичних інструкцій. Методи дослідження та реалізації – дослідження було виконано методом збору та порівняння фактичних даних одержаних в ході дослідження та висунутого припущення яке було підтверджено. Реалізація була виконано на ОС Ubuntu Linux яка повторює структуру сервера та було реалізовано за допомогою Docker.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166724
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗалізнякМГ_ 123м-22-1_ПЗ .pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.