Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії» : [2] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики
Перегляд
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 2 з 2
Попередній перегляд | ???itemlist.dc.date.accessioned??? | Назва | Автор(и) |
---|---|---|---|
22-тра-2024 | Перспективи використання платформи tiktok для бізнесів | Іценко, Т. Е.; Дронова, Т. С. | |
22-тра-2024 | Нормативне регулювання урядових комунікацій в умовах воєнного стану | Баюрко, Н. М.; Циховська, Е. Д. |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 2 з 2
Перегляд
Тема
за датою випуску
- 2 2024