Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії» : [2] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 2 з 2
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
22-тра-2024Перспективи використання платформи tiktok для бізнесівІценко, Т. Е.; Дронова, Т. С.
22-тра-2024Нормативне регулювання урядових комунікацій в умовах воєнного стануБаюрко, Н. М.; Циховська, Е. Д.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 2 з 2