Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166933
Назва: Перспективи використання платформи tiktok для бізнесів
Автори: Іценко, Т. Е.
Дронова, Т. С.
Ключові слова: TikTok;інтернет-платформа;цифровий світ;соціальна мережа
Дата публікації: 2024
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Іценко Т. Е. Перспективи використання платформи tiktok для бізнесів / Іценко Т. Е., Дронова Т. С. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 434-435
Короткий огляд (реферат): Використання платформи TikTok для бізнесів має велике значення у сучасному цифровому світі. TikTok є однією з найпопулярніших соціальних мереж, з численними активними користувачами в усьому світі, особливо серед молодої аудиторії. Для бізнесів це означає великий потенціал для просування своїх товарів або послуг серед широкої аудиторії. За допомогою TikTok компанії можуть створювати оригінальний та цікавий контент, який легко розповсюджувати серед користувачів. Це дозволяє підвищити свій бренд та привернути нових клієнтів. Крім того, платформа TikTok надає можливість використовувати рекламні інструменти для цільової аудиторії, що допомагає збільшувати продажі та підвищувати свою впізнаваність серед конкурентів. Використання платформи TikTok для бізнесу стає важливою стратегією в онлайн маркетингу, що дозволяє досягти успіху та відкрити нові можливості для розвитку компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166933
Розташовується у зібраннях:Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-434-435.pdf382,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.