Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166939
Назва: Результати моделювання навантажень на анкерне кріплення підвісних монорейкових доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів
Автори: Герасименко, А. О.
Ключові слова: підвісна монорейкова дорога;дизельний локомотив;навантаження на анкерне кріплення;транспортування великотоннажних вантажів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Герасименко А. О. Результати моделювання навантажень на анкерне кріплення підвісних монорейкових доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів / Герасименко А. О. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 45-46.
Короткий огляд (реферат): Використання підвісних монорейкових доріг (ПДМ) з дизельними локомотивами в якості єдиного транспортного засобу при розробці вугільних пластів значно підвищує темпи проведення пластових дільничних виробок на шахтах вугільної галузі. Але при традиційних схемах кріплення монорейкового ставу ПДМ до аркового кріплення і інтенсивних деформаціях гірських порід суттєво змінюється профіль рейкового ставу ПДМ та експлуатаційні показники транспортного обладнання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166939
Розташовується у зібраннях:Секція «Транспортні системи та енергомеханічні комплекси промислових підприємств»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-45-46.pdf391,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.