Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167003
Назва: Другий рік війни: стан та тенденції змін вітчизняного ресторанного бізнесу
Автори: Горпинич, А. О.
Вініченко, І. І.
Ключові слова: воєнний стан;ресторанний бізнес;економіка
Дата публікації: 2024
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Горпинич А. О. Другий рік війни: стан та тенденції змін вітчизняного ресторанного бізнесу / Горпинич А. О., Вініченко І. І. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 398-399
Короткий огляд (реферат): Відкрита воєнна агресія росії, яка триває третій рік, впливає на усі сфери життя українців, і ресторанний̆ ринок не став виключенням. Адже тепер бізнесу для того, щоб не тільки вижити в жорстких умовах, а і вибудовувати в подальшому траєкторію свого руху потрібно набагато більше адаптивності, гнучкості та інноваційних технологічних, організаційних, фінансово-економічних рішень. Слід відзначити, що ресторанне господарство як сектор реальної економіки, надав приклад успішності реалізації заходів антикризового управління. Якщо після вторгнення ворога на територію України в лютому 2022 р. майже всі ресторани та кафе тимчасово припинили свою роботу, то за 3 місяці з початку повномасштабної війни відкрилося 70% закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167003
Розташовується у зібраннях:Секція «Підприємництво та торгівля»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-398-399.pdf309,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.