Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167018
Назва: Вплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємства
Автори: Швидка, В. А.
Трифонова, О. В.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент;життєдіяльність підприємств;економічна ефективність діяльності підприємства
Дата публікації: 2024
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Швидка В. А. Вплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємства / Швидка В. А., Трифонова О. В. //«Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 208-209.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі маркетинг відіграє важливу роль в усіх аспектах, а особливо в життєдіяльності підприємств, оскільки їх успіх здебільшого залежить від того, як підприємство зможе себе представити на конкурентному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167018
Розташовується у зібраннях:Секція «Економіка і управління»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-208-209.pdf397,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.