Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167020
Назва: Маркетинговий підхід в управлінні HoReCa
Автори: Безугла, Л. С.
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Маркетинговий підхід в управлінні HoReCa / Безугла Л. С. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 416-417
Короткий огляд (реферат): Управління готельно-ресторанним бізнесом (HoReCa) - це комплексний процес, який вимагає від керівників бізнесу розуміння всіх аспектів діяльності закладів гостинності та постійного вдосконалення стратегій та практик. Управління в галузі HoReCa є складним процесом, який включає в себе різноманітні аспекти, такі як оптимізація витрат, контроль якості, керування персоналом, маркетинг та багато інших. Успішне управління в галузі HoReCa базується на різних теоріях та методах, які допомагають вирішувати складні проблеми та досягати стратегічних цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167020
Розташовується у зібраннях:Секція «Туризм, рекреація та гостинність»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Spring_2024-416-417.pdf403,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.