Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрчишин, М.-
dc.date.accessioned2024-07-05T17:05:38Z-
dc.date.available2024-07-05T17:05:38Z-
dc.date.issued2024-07-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167273-
dc.descriptionУ спеціальному розділі розглянуто основні статистичні методи та моделі в аналізі розширення ринку та моделі, а також кореляційний аналіз для вивчення взаємозв'язків на міжнародному ринку пластикових виробів. Розділ також містить емпіричну перевірку моделей.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є вивчення процесів управління сталим розвитком виробничого підприємства, розроблення його стратегії та проектів розвитку для збільшення конкурентоспроможності в умовах складного ринкового середовища.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих результатів може сприяти формуванню ефективних стратегій поведінки на ринку розширення послуг для Європи та за кордон та створенню умов для його безпечного розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.titleРеалізація стратегії збільшення долі ринку в умовах конкурентного середовища на прикладі підприємства ТОВ «Флагманuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бак_ЮрчишинМикола(2024).pdf2,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.