Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167273
Назва: Реалізація стратегії збільшення долі ринку в умовах конкурентного середовища на прикладі підприємства ТОВ «Флагман
Автори: Юрчишин, М.
Ключові слова: стратегія;СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ
Дата публікації: лип-2024
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення процесів управління сталим розвитком виробничого підприємства, розроблення його стратегії та проектів розвитку для збільшення конкурентоспроможності в умовах складного ринкового середовища.
Практична цінність отриманих результатів може сприяти формуванню ефективних стратегій поведінки на ринку розширення послуг для Європи та за кордон та створенню умов для його безпечного розвитку.
Опис: У спеціальному розділі розглянуто основні статистичні методи та моделі в аналізі розширення ринку та моделі, а також кореляційний аналіз для вивчення взаємозв'язків на міжнародному ринку пластикових виробів. Розділ також містить емпіричну перевірку моделей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167273
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бак_ЮрчишинМикола(2024).pdf2,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.