Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167296
Назва: Візуалізація інформації щодо ефективності маркетингових кампаній за допомогою аналітичних інструментів Google
Автори: Липко, софія
Ключові слова: Візуалізація;аналітика;си
Дата публікації: лип-2024
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи – автоматизація аналізу основних показників відвідувань сайту по кільком маркетинговим кампаніям.
Предмет дослідження – БД (база даних), створена системою GA4 (Google Analytics) та наповнена в процесі продажу товарів певного інтернет-магазину.
Методи дослідження: метод аналізу ієрархій та метод А/В тестуваня для малих груп. Обидва методи призначені для перевірки гіпотез та ухвалення рішень на основі зібраних даних. Також застосовується принцип об'єктно-орієнтованого підходу в Looker Studio.
Практична цінність отриманих результатів полягає в тому, що запропонований дашборд суттєво скорочує час обробки та аналізу великих обсягів даних та акцентує увагу на високих та недостатньо високих показниках ефективності.
Опис: У спеціальному розділі сформовано бізнес-логіку та алгоритми розрахунку ключових показників ефективності, розрахунки вибору гіпотези на основі методу аналізу ієрархій та методу А/B тестування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167296
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бак124_ЛипкоСофія(2024).pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.