Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167526
Назва: Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY
Автори: Довда, Н. О.
Лисенко, І.М.
Ключові слова: Unity;Google Play;App Store
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Довда Н.О. Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY / Довда Н.О., Лисенко І.М. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 261-264.
Короткий огляд (реферат): Оптимізація є одним з важливих критеріїв для успіху проєкту. Якщо велике споживання пам’яті у комп’ютерних проєктах зазвичай не створює проблем для споживачів, то при розробці мобільних ігор потрібно приділяти особливо увагу загальному кінцевому розміру самого застосунку. Зазвичай, споживачі мають обмежені ресурси внутрішньої пам’яті. Користувачі часто вважають, що великі застосунки вимагатимуть зависокі системні потреби для свого використання. Надмірне споживання пам’яті може спонукати до швидкого видалення такого застосунку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167526
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-262-265.pdf277,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.