Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167529
Назва: Маркетингові комунікації санаторно-курортного закладу
Автори: Бондар, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: Санаторно-курортний заклад;Туризм;Рекреація;Туристично-рекреаційний потенціал
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз та оцінка ефективності застосування інструментів маркетингових комунікацій санаторно-курортного закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167529
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар Т.О.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.