Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167563
Назва: Розробка інформаційної системи організації настільно-рольових ігор
Автори: Отращенко, А. А.
Шибаєва, Н. О.
Ключові слова: настільно рольові ігри (НРІ);розробка ігрового програмного продукту;геймери
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Отращенко А.А. Розробка інформаційної системи організації настільно-рольових ігор / Отращенко А.А., Шибаєва Н.О. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 294-295.
Короткий огляд (реферат): Гра в настільно-рольову гру в живу може обмежитися столом, але є спосіб, який дозволяє грати на відстані – віртуальні столи. Це комплекс програмного та апаратного забезпечення, призначений для автоматизації різних аспектів ігрового процесу, включаючи створення персонажів, управління ігровим світом, ведення статистики та багато іншого. Найбільш очевидною причиною, чому вам може знадобитися віртуальний стіл, є гра з людьми, які знаходяться поза вашою фізичною зоною. Це дозволяє грати в ігри з друзями або незнайомцями, не виходячи з дому і означає, що логістично зручніше грати в онлайн-ігри VTT, ніж встановлювати розклад з друзями, щоб грати особисто.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167563
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-295-296.pdf229,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.