Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, М. А.-
dc.contributor.authorЩербакова, Г. Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-16T10:04:18Z-
dc.date.available2024-08-16T10:04:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваленко М.А. Обґрунтування вибору інструментів і бібліотек для створення інтернет-магазину з продажу одягу / Коваленко М.А., Щербакова Г.Ю. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 366-367.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167589-
dc.description.abstractСтворення інтернет-ресурсів, що задовольняють життєві потреби споживачів, є на сьогодні досить актуальною задачею. Так, наприклад, багатьом користувачам набагато простіше зайти на сайт та вибрати собі одяг, ніж витрачати час на похід до магазину, в якому ще може і не бути необхідного товару. До того ж, при користуванні певними інтернет-мережевими ресурсами, можуть бути значними витрати часу і грошей на доставку товару. Переваги інтернет магазину одягу, який розроблено, наступні. 1. Постійні знижки: на сайті присутні знижки, і коли користувач це бачить, то у нього активується бажання щось придбати. 2. Зрозумілий та інтуїтивний інтерфейс – на сайті все розроблено таким чином, що людині все інтуїтивно зрозуміло, наприклад, є кнопка швидкої покупки товару та інші. 3. Постійний зворотній відгук: на сайті присутні кнопки для Тelegram bot та для чату в Viber, і там користувач може отримати відповіді на свої запитання. 4. Зображення товару на фото гарної якості. 5. Також присутня послуга «Заміна та повернення», що дає користувачеві впевненість у тому, що ресурс дружній до нього.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectпродажа одягуuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсuk_UA
dc.titleОбґрунтування вибору інструментів і бібліотек для створення інтернет-магазину з продажу одягуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk658-15uk_UA
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-367-368.pdf351,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.