Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627
Назва: | Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення |
Автори: | Прус, О. В. Хом’як, Т. В. |
Ключові слова: | якість освіти;якість середньої освіти;якість життя |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Прус О.В. Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення / Прус О.В., Хом’як Т.В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 468-472. |
Короткий огляд (реферат): | Згідно ст.3 ЗУ про освіту від 05.09.2017, кожен має право на якісну та доступну освіту. Згідно результатів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, учні із сільської місцевості відстають від своїх однолітків з великих міст у читанні майже на п’ять років, у природничо-наукових дисциплінах — на чотири, а з математики — на понад чотири з половиною роки навчання. Нерівність в українській системі освіти зумовлена комплексом наступних факторів: 1. Кадрові проблеми (нестача педагогічних працівників, недостатня кваліфікація педагогічних кадрів); 2. Обмеження ресурсів (недостатнє фінансування, обмеження матеріально-технічної бази закладів освіти). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627 |
Розташовується у зібраннях: | I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІТТП-2024-469-473.pdf | 573,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.