Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус, О. В.-
dc.contributor.authorХом’як, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-08-22T07:42:47Z-
dc.date.available2024-08-22T07:42:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрус О.В. Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення / Прус О.В., Хом’як Т.В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 468-472.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627-
dc.description.abstractЗгідно ст.3 ЗУ про освіту від 05.09.2017, кожен має право на якісну та доступну освіту. Згідно результатів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, учні із сільської місцевості відстають від своїх однолітків з великих міст у читанні майже на п’ять років, у природничо-наукових дисциплінах — на чотири, а з математики — на понад чотири з половиною роки навчання. Нерівність в українській системі освіти зумовлена комплексом наступних факторів: 1. Кадрові проблеми (нестача педагогічних працівників, недостатня кваліфікація педагогічних кадрів); 2. Обмеження ресурсів (недостатнє фінансування, обмеження матеріально-технічної бази закладів освіти).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectякість середньої освітиuk_UA
dc.subjectякість життяuk_UA
dc.titleАналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk303.732.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-469-473.pdf573,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.