Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627
Назва: Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення
Автори: Прус, О. В.
Хом’як, Т. В.
Ключові слова: якість освіти;якість середньої освіти;якість життя
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Прус О.В. Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення / Прус О.В., Хом’як Т.В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 468-472.
Короткий огляд (реферат): Згідно ст.3 ЗУ про освіту від 05.09.2017, кожен має право на якісну та доступну освіту. Згідно результатів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, учні із сільської місцевості відстають від своїх однолітків з великих міст у читанні майже на п’ять років, у природничо-наукових дисциплінах — на чотири, а з математики — на понад чотири з половиною роки навчання. Нерівність в українській системі освіти зумовлена комплексом наступних факторів: 1. Кадрові проблеми (нестача педагогічних працівників, недостатня кваліфікація педагогічних кадрів); 2. Обмеження ресурсів (недостатнє фінансування, обмеження матеріально-технічної бази закладів освіти).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167627
Розташовується у зібраннях:I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІТТП-2024-469-473.pdf573,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.