Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласіхіна, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-01-19T14:46:32Z-
dc.date.available2025-01-19T14:46:32Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationВласіхіна А.С. Підвищення ефективності управління підприємством шляхом розвитку та просування бренду (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод № 9») / А.С. Власіхіна – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169252-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент»), Дніпро, 2024. Об’єктом розроблення виступає бренд як чинник ефективності підприємства. Мета роботи – дослідження впливу бренду на ефективність діяльності підприємства та розроблення рекомендацій щодо підвищення його внеску в покращенні фінансових результатів діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичний зміст категорії «бренд», інструменти та складові бренду та його взаємозв’язок з конкурентоспроможністю та ефективністю підприємства, проведено аналіз господарської діяльності ПрАТ «Дніпропетровський Хлібзавод №9», проведено аналіз іміджу бренду, що транслюється на веб-платформах підприємства та дослідження впізнаваності бренду ПРАТ «Дніпропетровський Хлібзавод №9», розроблено та обґрунтовано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності управління брендом компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБРЕНД, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ІДЕНТИЧНІСТЬ БРЕНДУ, ІМІДЖ БРЕНДУ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, РОЗВИТОК БРЕНДУ, СТЕЙКХОЛДЕРИ.uk_UA
dc.titleПідвищення ефективності управління підприємством шляхом розвитку та просування бренду (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод № 9»)uk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the efficiency of enterprise management through brand development and promotion (based on the materials of Private JSC «Dnipropetrovsk Bakery No. 9»)uk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Власіхіна.pdf2,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Титул_Власіхіна.pdf207,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.