Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостогриз, Аліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-22T11:05:06Z-
dc.date.available2025-01-22T11:05:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКостогриз А.О., УЗУАЛЬНІ ТА ОКАЗІОНАЛЬНІ МОДЕЛІ СЛОВОТВОРУ В НІМЕЦЬКИХ ТА АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ.-:Кваліфікаційна робота магістра/ Костогриз А.О.-Дніпро,2024р.-96с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169345-
dc.description.abstractМета роботи: розкрити узуальні та оказіональні можливості словотвору в англійських та німецьких рекламних текстах та особливості їхнього перекладу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзіставний словотвірuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectузуальна словотвірна модельuk_UA
dc.subjectоказіоналізмuk_UA
dc.subjectдереваціяuk_UA
dc.subjectтелескопіяuk_UA
dc.titleУЗУАЛЬНІ ТА ОКАЗІОНАЛЬНІ МОДЕЛІ СЛОВОТВОРУ В НІМЕЦЬКИХ ТА АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костогриз А.О. 035м-23-1.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.