Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаршина, Маргарита Юріївна-
dc.date.accessioned2025-01-23T08:47:32Z-
dc.date.available2025-01-23T08:47:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПаршина М.Ю. ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ.-:Кваліфікаційна робота магістра/ Паршина М.Ю.-Дніпро, 2024р.-110с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169357-
dc.description.abstractТеоретична новизна роботи полягає у комплексному дослідженні англомовних рекламних слоганів шляхом аналізу комунікативних аспектів використання відомих стратегій у перекладі англомовних рекламних слоганів, що дозволяє визначити специфіку їх перекладу українською мовою та сформувати підґрунтя досягнення прагматичної еквівалентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectангломовний рекламний слоганuk_UA
dc.subjectперекладацька еквівалентністьuk_UA
dc.subjectлексіко-семантичні трансформаціїuk_UA
dc.subjectстилістичні трансформаціїuk_UA
dc.subjectмоделі перекладуuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паршина М.Ю. 035м-23з-1.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.