Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаловік Богдан Дмитрович-
dc.date.accessioned2025-02-17T19:32:29Z-
dc.date.available2025-02-17T19:32:29Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169580-
dc.description.abstractПояснювальна записка: 70 стор., 9 рис., 9 табл., 53 джерел, 1 додаток, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес товарно-збутової діяльності комерційного підприємства. Мета дослідження: розробка пропозицій щодо впровадження механізму Digital-маркетингу в підприємницьку діяльність суб’єкта господарювання. У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату і значення Digital-маркетингу в сучасному підприємницькому середовищі, методичних основ Digital-маркетингу, сучасних тенденцій розвитку Digital-маркетингу. У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану ТОВ «Coюз-Кoнтинeнт», маркетингової комунікаційної діяльності та ефективності витрат на різні види реклами підприємства. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, формування його стратегії Digital-маркетингу, а також здійснено оцінювання ефективності впровадження удосконаленої стратегії Digital-маркетингу. Ключові слова: DIGITAL-МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЇ, ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПРОДАЖ, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, РЕКЛАМА, ІНТЕРНЕТ, ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ  uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВпровадження механізму Digital-маркетингу в підприємницьку діяльність суб’єкта господарюванняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маловік .docx29,99 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Маловік .rar1,62 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.