Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169602
Назва: Підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємства
Автори: Жицький Денис Владленович
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ТОРГІВЛЯ, ПІДПРИЄМСТВО, ЕКСПОРТ, ІННОВАЦІЇ. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи магістра на тему «Підвищення конкурентоспроможності підприємства». експортоорієнтованого Обсяг роботи: 83 стор., 9 рис., 17 табл., 29 інформаційних джерела, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі з орієнтацією на вихід на зовнішні ринки. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі з орієнтацією на вихід на зовнішні ринки. Отримані результати. У першому розділі визначені сучасні умови збутової діяльності з виходом на зовнішні ринки. Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження. Сформульовані завдання та визначені У другому розділі проведений аналіз економічних показників діяльності збутового підприємства. Розглянуті підходи до організації збутової діяльності підприємств на зовнішні ринки в сучасних умовах. Визначені чинники конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємства в сучасних умовах. У третьому розділі наведені пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності експорто-орієнтованого підприємства. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства сфери торгівлі, що займаються збутовою діяльністю на зовнішніх ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169602
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KR_Zhytskyi D. (1).pdf510,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.