Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010. : [109] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 109
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Pivnyak A..pdf.jpg16-чер-2013SECRETS OF SUCCESSFUL ADVERTISINGPivnyak A.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Pilova D..pdf.jpg16-чер-2013INSIGHTS INTO ENTERPRISE ECONOMIC SECURITYPilova, D.P.
Pelyh O..pdf.jpg16-чер-2013UKRAINIAN SPORTSWEAR MARKETPelyh O.
Oklander I..pdf.jpg16-чер-2013COMMUNICATIVE EFFECT ASSESSMENT OF REGIONAL INNOVATION MANAGEMENT AUTHORITY WITH MODELS TRENDOklander I.
Novikov V..pdf.jpg16-чер-2013MARKET SEGMENTATIONNovikov V.
Nizelnik E..pdf.jpg16-чер-2013SALES FUNNELNizelnik E.; Taranenko, I. V.
Nechaieva A..pdf.jpg16-чер-2013INTERNET MARKETINGNechaieva A.; Nesterova, O. Y.
Nazarenko K..pdf.jpg16-чер-2013MARKETING OF INNOVATIONS AS A TOOL OF COMPETITIVENESS IN THE AGE OF GLOBALIZATIONNazarenko K.
Nakhmetova K..pdf.jpg16-чер-2013PROMOTION STRATEGYNakhmetova K.; Reshetilova, T. B.
Mosin O..pdf.jpg16-чер-2013THE ANALYSIS OF CONCEPTS OF PLANNING SALE AND DEVELOPING COMPETITIVE ADVANTAGES OF JOINT-STOCK COMPANY «DNIPROVAZHMASH»Mosin O.; Parshina, O. A.; Berdnik, V. V.;
Mesropyan A..pdf.jpg16-чер-2013STRATEGIC PLANNING FOR BUSINESS INNOVATIONMesropyan A.; Yerohondina, T. O.
Medyаniк A..pdf.jpg16-чер-2013DEVELOPMENT THE MARKETING MEASURES AFTER DESTROYING OF FAVOUR TO THE MARKETMedyаniк A.; Bagrova, I. V.
Mashtak V..pdf.jpg16-чер-2013ATL AND BTL ADVERTISINGMashtak V.; Reshetilova, T. B.
Marushchak O..pdf.jpg16-чер-2013NEW TRENDS OF MARKETING ON THE MARKETMarushchak O.; Kosar, N. S.
Marinenko I..pdf.jpg16-чер-2013PROMOTING ALMA-MATER IN A COMPETITIVE ENVIRONMENTMarinenko I.; Azaryan, E. M.
Makukha Y..pdf.jpg16-чер-2013EXTENSIVE STORAGE SYSTEM AND "COMFORT" DELIVERY, AS A COMPETITIVE ADVANTAGE TRADING COMPANYMakukha Y.
Makarova A., Pankova O..pdf.jpg16-чер-2013"Y" FACTORMakarova A.; Pankova O.; Bilotkach, I. A.
Leliukh E..pdf.jpg16-чер-2013MARKETING MIXLeliukh E.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Kuzyakova A..pdf.jpg16-чер-2013THE MAIN DIFFERENCES OF INDUSTRIAL ADVERTISING AND ADVERTISING ON CONSUMER MARKETKuzyakova A.; Palekhova, L. L.
Kuvaeva T., Urgel E..pdf.jpg16-чер-2013THE BCG MATRIXKuvaeva T; Urgel E.; Makukha, Yu. M.; Shvets, O. D.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 109