Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010. : [109] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 109
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Kubrychenko N..pdf.jpg16-чер-2013SOME ASPECTS OF IDENTIFYING AND CREATING LOVEMARKSKubrychenko N.; Pilova, Yu. M.; Poperechna, N. V.
Kostenko A..pdf.jpg16-чер-2013CONSUMER BEHAVIOR ON THE EXAMPLE OF THE ALCOHOL INDUSTRYKostenko A.; Taranenko, I. V.
Kosolapov A., Sokurenko A..pdf.jpg16-чер-2013TRICKY MARKETING: HISTORY OF BRILLIANT MARKETING MOVESKosolapov A.; Sokurenko A.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Kolomiec Y..pdf.jpg16-чер-2013IMPROVEMENT OF MARKETING LTD “UKRAINIAN PLANT PONADVELYKOHABARYTNYH SHIN”Kolomiec Y.; Bagrova, I. V.
Kizilova M..pdf.jpg16-чер-2013BUILDING BRANDS WITHOUT MASS MEDIAKizilova M.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Kiryukhin R..pdf.jpg16-чер-2013THE ROLE OF EXHIBITION IN THE MARKETING-MIXKiryukhin R.; Shinkarenko, N. V.
Kasyanova A..pdf.jpg16-чер-2013MARKETING WARFARE STRATEGIESKasyanova A.; Pilova, K. P.
Ivanova T.B..pdf.jpg16-чер-2013SOME TIPS ON HOW TO REACH SUCCESS IN INNOVATIVE ADVENTUREIvanova T. B.
Ilyina C..pdf.jpg16-чер-2013DEVELOPMENT THE EXPAND SERVICES AT THE CAFÉIlyina C.; Vecherov, V. T.
Iaremenko A..pdf.jpg16-чер-2013POST-RECESSION MARKETINGIaremenko A.; Sharov, A. I.
Hnatyuk M..pdf.jpg16-чер-2013MARKETING STRATEGY - "HANDBOOK IN INSTALLMENT"Hnatyuk M.
Havrysh O..pdf.jpg16-чер-2013CONCEPT AND INSTRUMENTS OF ECOLOGICAL AND ECONOMIC STIMULATING OF UNDERGROUND SPACEHavrysh O.
Gripachevskaya T..pdf.jpg16-чер-2013"BEYOND THE BELT" OR CAUGHT THE CLIENT, WHEN HE DOESN`T EXPECTGripachevskaya T.; Shinkarenko, N. V.
Gorbenko M..pdf.jpg16-чер-2013BELOW THE LINE (BTL) PROMOTIONSGorbenko M.; Gulik, T. V.
Gopkalo A..pdf.jpg16-чер-2013RESEARCH METHODS IN MARKETINGGopkalo A.; Vvedens’ka, T. Y.
Gontar D..pdf.jpg16-чер-2013JUSTIFICATION OF STRATEGY SELECTIONGontar D.; Dovgan, S. M.
Goloburda Y..pdf.jpg16-чер-2013IMPROVEMENT OF THEORETICAL BASES OF ECONOMIC GROUND OF CHOICE OF SCIENTIFIC DEVELOPMENTSGoloburda Y.
Girich E..pdf.jpg16-чер-2013ANALYZING THE DNIPROPETROVSK MARKET OF OFFICE FURNITUREGirich E.; Palekhova, L. L.
Getman D..pdf.jpg16-чер-2013THEORETICAL FUNDAMENTALS OF INCREASE COMPETITIVENESS OF PERSONNELGetman D.; Getman, O. О.
Gayvorons’ka O..pdf.jpg16-чер-2013DEVELOPING THE NEW PRODUCTSGayvorons’ka O.; Reshetilova, T. B.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 109