Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009. : [117] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 117
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Документ74.pdf.jpg14-чер-2013FORMATION OF AN EFFECTIVE COMPLEX OF MARKETING COMMUNICATION’S OF THE ENTERPRISEShvets, J.; Bagrova, I. V.
Документ73.pdf.jpg14-чер-2013PLANNING A SUCCESSFUL EXHIBITIONShinkarenko, N.
Документ72.pdf.jpg14-чер-2013THE MARKETING SYSTEM OF ENTERPRISES ON THE SOLAR ENERGY CONVERSION EQUIPMENT MARKETShkurupska, I.; Lytovchenko, I. L.
Документ71.pdf.jpg14-чер-2013INNOVATIONS IN DEVELOPMENT OF MARKETINGRogozhnikova, V.; Erohondina, T. A.
Документ70.pdf.jpg14-чер-2013COMMON MARKETING MISTAKESRizun, M.; Parshin, Y. I.; Kostritskaya, S. I.
Документ69.pdf.jpg14-чер-2013MARKETING BASICS FOR THE SMALL BUSINESSPrishchepa, A.; Kovtun, K. M.
Документ68.pdf.jpg14-чер-2013PUBLIC RELATIONS OR ADVERTISINGPozdnieieva, A.; Parshin, Y. I.; Kostritskaya, S. I.
Документ67.pdf.jpg14-чер-2013THE MAIN ASPECTS OF COAL USE IN THE ENERGY OF UKRAINEPilova, E.
Документ66.pdf.jpg14-чер-2013THE CONCEPT OF ENTERPRISE ECONOMIC SECURITYPilova, D.
Документ65.pdf.jpg14-чер-2013MARKETING OF INDIVIDUALSPalii, A.; Shinkarenko, N. V.; Shvets, O. D.
Документ64.pdf.jpg14-чер-2013PSYCHOLOGICAL BEHAVIOUR OF CONSUMERSPakhalyuk, A.; Sharska, I. A.
Документ63.pdf.jpg14-чер-2013CROSS-CULTURAL SPECIFICS OF AN ADVERTISING MESSAGEOcheretyanyy, A.; Vvedenska, T. Y.
Документ62.pdf.jpg14-чер-201310 MYTHS ABOUT ADVERTISING EFFECTIVENESSNikolayeva, V.; Reshetilova, T. B.
Документ61.pdf.jpg14-чер-2013INNOVATION MARKETING IN ECOLOGICAL MARKET CONSIDERING AN EXAMPLE OF “ALYUS” LLCNikitina, V.; Yashkina, O. I.
Документ60.pdf.jpg14-чер-2013GENESIS AND HISTORICAL DEVELOPMENT OF ADVERTISINGNechaieva, A.; Vvedenska T. Y.
Документ59.pdf.jpg14-чер-2013THE MARKETING RESEARCH FUNCTIONNakhmetova, K.; Berdnik, A.; Dovgan’, S. M.
Документ58.pdf.jpg14-чер-2013SOCIAL NETWORKS AS AN INSTRUMENT OF MARKETING AND PRMossur, K.; Resheilova, T. B.
Документ57.pdf.jpg14-чер-2013DEVELOPMENT OF A COMPLEX OF ACTIONS ON DEDUCING THE GOODS ON THE MARKETMorozova, T.; Pilova, K. P.
Документ56.pdf.jpg14-чер-2013THE ADVERTISING EFFORT ORGANIZATION AT THE ENTERPRISEMiroshnichenko, T.; Erohondina, T. O.
Документ55.pdf.jpg14-чер-2013BUILDING CUSTOMER LOYALTYMerkotun, M.; Dovgan’, S. M.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 117