Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008. : [135] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 135
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
MARKETING AS THE SYSTEM OF PRODUCTION AND SALES ORGANIZATION.pdf.jpg16-чер-2013MARKETING AS THE SYSTEM OF PRODUCTION AND SALES ORGANIZATIONShatokhina, M.; Kozenkov, D. E.
MANAGEMENT DECISION MAKING IN MARKETING.pdf.jpg16-чер-2013MANAGEMENT DECISION MAKING IN MARKETINGShatokhin, O.
POP-UP SHOPS AS A NEW KIND OF MARKETING CHANNELS.pdf.jpg16-чер-2013POP-UP SHOPS AS A NEW KIND OF MARKETING CHANNELSSymonenko, M.; Belovodska, O.
SOCIAL MEDIA MARKETING.pdf.jpg16-чер-2013SOCIAL MEDIA MARKETINGSidak, O.; Gorbenko, M.; Pilova, K. P.; Poperechna, N. V.
BANKING SPHERE ADVERTISING FEATURES.pdf.jpg16-чер-2013BANKING SPHERE ADVERTISING FEATURESScheneva, A.; Shеvcovа, Е. I.
ONLINE - QUESTIONNAIRE AND ITS APPLICATION.pdf.jpg16-чер-2013ONLINE - QUESTIONNAIRE AND ITS APPLICATION IN THE INTERNET MARKETINGSamusya, O.; Reshetilova, T. B.; Kostritskaya, S. I.
CONSUMER AND INDUSTRIAL MARKETS SEGMENTATION.pdf.jpg16-чер-2013CONSUMER AND INDUSTRIAL MARKETS SEGMENTATIONRomanovska, O.; Dovbnya, S. B.
BALANCED SCORECARD IN MARKETING.pdf.jpg15-чер-2013BALANCED SCORECARD IN MARKETINGRomaniuta, A.; Shmalenko, Ya. V.; Polikarpova, Yu. O.
FUNDAMENTAL ADVERTISING PRINCIPLES.pdf.jpg15-чер-2013FUNDAMENTAL ADVERTISING PRINCIPLESRomanenko, I.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
TRICKS OF THE TRADE.pdf.jpg15-чер-2013TRICKS OF THE TRADEPozdnieieva, A.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
AGGRESSIVE MARKETING.pdf.jpg15-чер-2013AGGRESSIVE MARKETING OR WHAT’S IT GONNA TAKE TO BE THE BEST?Povolotska, N.; Dubodelova, A. V.; Hotsa, N. M.
SOCIALLY-NETWORK MARKETING.pdf.jpg15-чер-2013SOCIALLY-NETWORK MARKETINGPosipayko, L.; Volovik, N.
E-BUSINESS MARKETING STRATEGIES.pdf.jpg15-чер-2013E-BUSINESS MARKETING STRATEGIESPoderyagina, O.; Makhnonosov, D.
THE BALANCED SCORECARD AS A STRATEGIC PLANNING AND MANAGEMENT SYSTEM.pdf.jpg15-чер-2013THE BALANCED SCORECARD AS A STRATEGIC PLANNING AND MANAGEMENT SYSTEMOvchinnikova, I.; Pilova, K. P.
TYPES OF PR.pdf.jpg15-чер-2013TYPES OF PRNesterova, D.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
PRODUCT PLACEMENT IN RUSSIA.pdf.jpg15-чер-2013PRODUCT PLACEMENT IN RUSSIANelyubina, M.; Kutlyueva, G. M.
INTERNATIONAL AND GLOBAL MARKETING STRATEGIES.pdf.jpg15-чер-2013INTERNATIONAL AND GLOBAL MARKETING STRATEGIESNapriyenko, O.; Shmalenko, Ya. V.; Polikarpova, Yu. O.
RECESSION – HOW TO ATTRACT A CONSUMER.pdf.jpg15-чер-2013RECESSION – HOW TO ATTRACT A CONSUMER?Murzatova, J.; Repnikova, M.; Gritsenko, E. V.
MARKETING PLANNING STRATEGIC PRIORITIES.pdf.jpg15-чер-2013MARKETING PLANNING STRATEGIC PRIORITIES IN CENTRAL EUROPEMoiseeva, F.; Azaryan, E. M.
FEATURE OF VISUAL MERCHENDAYZING AS SALES STIMULATION.pdf.jpg15-чер-2013FEATURE OF VISUAL MERCHENDAYZING AS SALES STIMULATIONMatvienko, A.; Belyakova, O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 135