Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008. : [135] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 135
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
THE MUSEUMS OF BRANDING.pdf.jpg16-чер-2013THE MUSEUMS OF BRANDINGShelyukh, K.; Usykov, V. A.
E-BUSINESS MARKETING STRATEGIES.pdf.jpg16-чер-2013E-BUSINESS MARKETING STRATEGIESPoderyagina, O.; Makhnonosov, D.
BANKING SPHERE ADVERTISING FEATURES.pdf.jpg16-чер-2013BANKING SPHERE ADVERTISING FEATURESScheneva, A.; Shеvcovа, Е. I.
MARKETING WARS.pdf.jpg16-чер-2013MARKETING WARSSlyusar, A.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
INCREASE OF ENTERPRISE COMPETITIVE ABILITY BY IN-TIME EQUIPMENT MODERNIZATION.pdf.jpg16-чер-2013INCREASE OF ENTERPRISE COMPETITIVE ABILITY BY IN-TIME EQUIPMENT MODERNIZATIONSopilko, N.; Zhuravleva, E.
PLANNING OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS.pdf.jpg16-чер-2013PLANNING OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONSTkathenko, K.; Volokitina, L. A.
PSYСHOLOGY OF COLOUR IN MARKETING.pdf.jpg16-чер-2013PSYСHOLOGY OF COLOUR IN MARKETINGSkaballanovich, M.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
EFFECTIVE BRANDING STRATEGY AS A KEY TO COMPANY SUCCESS.pdf.jpg16-чер-2013EFFECTIVE BRANDING STRATEGY AS A KEY TO COMPANY SUCCESSTymofeieva, A.; Skalska, Iu.; Babets, E. K.
THE DIFFERENCE BETWEEN WORD-OF-MOUTH MARKETING AND VIRAL MARKETING.pdf.jpg16-чер-2013THE DIFFERENCE BETWEEN WORD-OF-MOUTH MARKETING AND VIRAL MARKETINGTurkova, M.; Skibina, O. O.
PLANNING OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS.pdf.jpg16-чер-2013PLANNING OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONSTkathenko, K.; Volokitina, L. A.
THE POWER OF UNCONSCIOUS MIND.pdf.jpg16-чер-2013THE POWER OF UNCONSCIOUS MINDTkach, N.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
INFLUENCE OF ADVERTISEMENT ON CHILDREN.pdf.jpg16-чер-2013INFLUENCE OF ADVERTISEMENT ON CHILDRENTischenko, V.
WHAT ADVERTISING MEDIUM TO USE.pdf.jpg16-чер-2013WHAT ADVERTISING MEDIUM TO USE?Tatsyulya, Ya.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
INCREASE OF ENTERPRISE COMPETITIVE ABILITY BY IN-TIME EQUIPMENT MODERNIZATION.pdf.jpg16-чер-2013INCREASE OF ENTERPRISE COMPETITIVE ABILITY BY IN-TIME EQUIPMENT MODERNIZATIONSopilko, N.; Zhuravleva, E.
DIRECT MARKETING AND ADVERTISING.pdf.jpg16-чер-2013DIRECT MARKETING AND ADVERTISINGShypilo, K.; Usykov, V. A.
INNOVATIONS IN MARKETING.pdf.jpg16-чер-2013INNOVATIONS IN MARKETINGShpak, A.; Kogemyakina, T. V.
MARKETING RESEARCH IN 7 STEPS.pdf.jpg16-чер-2013MARKETING RESEARCH IN 7 STEPSShmarova, A.; Donets, L. I.
RESEARCH OF DYNAMICS OF MACROECONOMIC PROCESS.pdf.jpg16-чер-2013RESEARCH OF DYNAMICS OF MACROECONOMIC PROCESSShepelev, A.; Azaryan, E. M.
THE MUSEUMS OF BRANDING.pdf.jpg16-чер-2013THE MUSEUMS OF BRANDINGShelyukh, K.; Usykov, V. A.
ESSENCE OF MARKETING RESEARCH CONCEPT.pdf.jpg16-чер-2013ESSENCE OF MARKETING RESEARCH CONCEPTShatokhina, S.; Kozenkov, D. E.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 135