Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваровська, Н. В.-
dc.date.accessioned2014-10-23T11:41:05Z-
dc.date.available2014-10-23T11:41:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІваровська Н. В. Роль цінності бренду у формуванні фінансово-економічних результатів підприємств / Н. В. Іваровська // Економіка підприємства : 1-ша всеукраїнська наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 18-19 грудня, 2012 : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 39-40.en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21610-
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "НГУ"en
dc.relation.ispartofseries;CD47-
dc.subjectбрендen
dc.subjectторгівельна маркаen
dc.subjectфінансово-економічні результатиen
dc.subjectторговая маркаen
dc.titleРоль цінності бренду у формуванні фінансово-економічних результатів підприємствen
dc.typeArticleen
dc.identifier.bbkУ526en
Розташовується у зібраннях:Матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчен., 18–19 груд. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-40.pdf282,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.