Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21610
Назва: Роль цінності бренду у формуванні фінансово-економічних результатів підприємств
Автори: Іваровська, Н. В.
Ключові слова: бренд;торгівельна марка;фінансово-економічні результати;торговая марка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ДВНЗ "НГУ"
Бібліографічний опис: Іваровська Н. В. Роль цінності бренду у формуванні фінансово-економічних результатів підприємств / Н. В. Іваровська // Економіка підприємства : 1-ша всеукраїнська наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 18-19 грудня, 2012 : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 39-40.
Серія/номер: ;CD47
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21610
Розташовується у зібраннях:Матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчен., 18–19 груд. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-40.pdf282,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.