Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21624
Назва: Доцільність застосування стратегії диференціації у готельному бізнесі
Автори: Кришень, В. В.
Ключові слова: готельний бізнес;стратегія диференціації
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ДВНЗ "НГУ"
Бібліографічний опис: Кришень В. В. Доцільність застосування стратегії диференціації у готельному бізнесі / В. В. Кришень // Економіка підприємства : 1-ша всеукраїнська наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 18-19 грудня, 2012 : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 53-55.
Серія/номер: ;CD47
;NTB453789
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21624
Розташовується у зібраннях:Матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчен., 18–19 груд. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-55.pdf310,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.