Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2277
Назва: SEGMENTATION OF THE CLIENTS OF PRIVAT BANK AS THE FIRST STEP OF THE COMMERCIAL CAMPAIGN ELABORATION
Автори: Eremenko, A.
Kabachenko, D. V
Ключові слова: THE COMMERCIAL ELABORATION
Дата публікації: 10-гру-2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2277
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEGMENTATION OF THE CLIENTS OF PRIVAT BANK AS THE FIRST STEP OF THE COMMERCIAL CAMPAIGN ELABORATION.pdf26,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.