Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/245
Назва: Маркетингова діяльність комерційних банків
Автори: Дергаль, А. В.
Голинська, О. С.
Ключові слова: камерційний банк;маркетинг
Дата публікації: 30-вер-2009
Бібліографічний опис: Дергаль А.В. Маркетингова діяльність комерційних банків/ А.В.Дергаль, О.С.Голинська // Економічний вісник Національного гірничого університету. –2009. –№3.– С. 113-119.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингову діяльність комерційних банків, основні аспекти залучення клієнтів та утримання клієнтської бази. В рамках цієї теми розкрито позитивний досвід банківської системи та проаналізовано можливості застосування маркетингу в українських банках, які тільки сьогодні роблять впевнені кроки в банківському маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/245
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2009 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_3_p113-119.pdf357,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.