Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2514
Назва: FORMATION OF MARKETING STRATEGY FOR UKRAINIAN INDUSTRIAL ENTERPRISES IN CRISIS
Автори: Afanasenko, D.
Palekhova, L. L.
Ключові слова: MARKETING STRATEGIES
Дата публікації: 16-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2514
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afanasenko D..pdf176,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.