Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2638
Назва: MARKETING COMMUNICATION IN THE ENTERING OF UKRAINIAN ENTERPRISES
Автори: Shevchenko, I.
Kovtun, K. M.
Ключові слова: MARKETING COMMUNICATION
Дата публікації: 17-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2638
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchenko I..pdf70,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.