Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013. : [162] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 162
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
MARKETING RESEARCH IN EDUCATION SECTOR.pdf.jpg8-лют-2014MARKETING RESEARCH IN EDUCATION SECTORDovbnya, O.; Kovtun, K.
INSTAGRAM AS INSTRUMENT OF MARKETING.pdf.pdf.jpg8-лют-2014INSTAGRAM AS INSTRUMENT OF MARKETINGDubovik, O.; Makukha, Yu. M.; Poperechna, N. V.
INTERDEPENDENCE OF PR AND ADVERTISING.pdf.jpg8-лют-2014INTERDEPENDENCE OF PR AND ADVERTISINGDudnic, M.; Azarian, O.
MARKETING_MARKETING_RESEARCH.pdf.jpg8-лют-2014MARKETING. MARKETING RESEARCHPrijmak, D.; Palekhova, L.; Shvets, O.
THE_IMPORTANCE_OF_BALANCE_BETWEEN_EFFICIENCY_AN.pdf.jpg8-лют-2014THE IMPORTANCE OF BALANCE BETWEEN EFFICIENCY AND INNOVATIVENESS FOR MODERN IT INDUSTRYSadkov, S.; Ivanova, T.
TRANSPORT_ADVERTISING.pdf.jpg8-лют-2014TRANSPORT ADVERTISINGYelizarov, I.; Kurbatova, T.; Ositrova, V.; Mel’nikova, I.
DEMARKETING_IN_DEALING_WITH_UNDESIRABLE_CUSTOME.pdf.jpg8-лют-2014DEMARKETING IN DEALING WITH UNDESIRABLE CUSTOMERSYelizarova, K.; Kruhlenko, L.; Kras’ko, A.; Mel’nikova, I.
BRAND_POLICY_IN_UKRAINIAN_MARKET.pdf.jpg13-січ-2014BRAND POLICY IN UKRAINIAN MARKETRadchuk., Y; Kurbatska, L.
WHAT_KIND_OF_ADVERTISING_THE_MOST_FAMOUS_BRANDS.pdf.jpg13-січ-2014WHAT KIND OF ADVERTISING THE MOST FAMOUS BRANDS USE?Puzyreva, S.; Pilova, K.; Shvets, O.
EVOLUTION_OF_MARKETING.pdf.jpg13-січ-2014EVOLUTION OF MARKETINGPristyazhnyuk, T.; Shynkarenko, N.; Shvets, O.
MARKETING_WARS-_MISTAKES_AND_SUCCESSFUL_STEPS.pdf.jpg13-січ-2014MARKETING WARS: MISTAKES AND SUCCESSFUL STEPSSkryabina, E.; Pilova, K.; Shvets, O.
THE_MANAGEMENT_OF_BREND.pdf.jpg13-січ-2014THE MANAGEMENT OF BRENDYelizarov, I.; Yelizarova, K.; Bugai, S.; Mel’nikova, I.
THE_ADVANTAGES_OF_WORKING_WITH_AN_ADVERTISING_A.pdf.jpg13-січ-2014THE ADVANTAGES OF WORKING WITH AN ADVERTISING AGENCYZhirov, V.; Lazutkina, A.
EXPORT-ORIENTED_ECONOMY_IN_CHINA.pdf.jpg13-січ-2014EXPORT-ORIENTED ECONOMY IN CHINAYIfan, Guo; Ivanova, T.
PROVOCATION_IN_ADVERTISING.pdf.jpg13-січ-2014PROVOCATION IN ADVERTISINGLoboda, I.; Yelizarova, K.; Kruhlenko, L.; Mel’nikova, I.
MARKETING_OF_BORING_GOODS.pdf.jpg12-січ-2014MARKETING OF “BORING” GOODSYelizarov, I.; Yelyseyeva, N.; Stepanyuk, M.; Mel’nikova, I.
CONTENT_MARKETING_STRATEGY.pdf.jpg12-січ-2014CONTENT MARKETING STRATEGYYelizarov, I.; Kurbatova, T.; Nechaev, D.; Mel’nikova, I.
FACTORS_INFLUENCING_THE_PERCEPTION_OF_ADVERTISI.pdf.jpg12-січ-2014FACTORS INFLUENCING THE PERCEPTION OF ADVERTISINGYelizarov, I.; Kruhlenko, L.; Lyashenko, S.; Mel’nikova, I.
BASIC_TOOLS_OF_ADVERTISING.pdf.jpg12-січ-2014BASIC TOOLS OF ADVERTISINGYelizarov, I.; Kruhlenko, L.; Lankina, O.; Mel’nikova, I.
ONE-PRICE_STORES.pdf.jpg12-січ-2014ONE-PRICE STORESYelizarov, I.; Kruhlenko, L.; Kras’ko, A.; Mel’nikova, I.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 162