Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3255
Назва: 3D ADVERTISING. THE NOVELTY ON THE ADVERTISING MARKET IN UKRAINE
Автори: Frolov, D.
Kovtun, K.
Poperechna, N.
Ключові слова: 3D ADVERTISING
Дата публікації: 12-гру-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3255
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3D ADVERTISING. THE NOVELTY ON THE ADVERTISING MARKET.pdf22,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.