Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3272
Назва: PERSPECTIVES OF THE INTERNET-BRANDING IN HOTEL BUSINESS
Автори: Kalugina, Ju.
Lazutkina, A.
Ключові слова: NTERNET-BRANDING
Дата публікації: 12-гру-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3272
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PERSPECTIVES OF THE INTERNET-BRANDING IN HOTEL BUSINESS.pdf20,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.