Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/339
Назва: Кон’юнктура ринку продукції регіону : сучасний стан та дослідження
Автори: Товста, Т. Л.
Ключові слова: кон'юнктура ринку продукції;економіка регіонів
Дата публікації: 1-чер-2007
Видавництво: Національний гірничий університет
Бібліографічний опис: Товста Т. Л. Кон’юнктура ринку продукції регіону : сучасний стан та дослідження / Товста Т. Л. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 2. – С. 17-25.
Серія/номер: УДК;338.439
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасний стан кон’юнктури ринку на прикладі показників виробництва та реалізації харчової продукції. Визначено основні тенденції структурних змін у ціновій політиці підприємств. Впроваджено інноваційний механізм розвитку промисловості в Івано– Франківській області.
Current state of affairs of regional market has been investigated based on indices of production and realization of food products. Basic tendencies of structural changes in pricing policy of food enterprises have been determined. Innovative mechanism of industry development in Ivano-Frankivsk region has been introduced.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/339
ISSN: 2073-9982
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_2_p017-025.pdf399,25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.