Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/343
Назва: Бренд як інструмент сучасного бізнесу
Автори: Січко, С. М.
Ключові слова: маркетинг;бренд;сучасний бізнес
Дата публікації: 1-вер-2007
Видавництво: Економічний вісник Національного гірничого університету
Бібліографічний опис: Січко С. М. Бренд як інструмент сучасного бізнесу / Січко С. М. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 3. – С. 96-100.
Короткий огляд (реферат): In the article various approaches are described to determination of concept brand and the evolutional ways of becoming of brands are investigational, and the stages of development of brands are also described.
У статті описані різноманітні підходи до визначення поняття бренд та досліджені еволюційні шляхи становлення брендів, а також описані етапи розвитку брендів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/343
ISSN: 2073-9982
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_3_p096-100.pdf244,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.