Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3440
Назва: IMPACT OF COLOR ON EMOTIONAL PERCEPTION OF ADVERTISING
Автори: Bondar, I.,
Yelizarov, I.,
Samoylyuk, V.
Mel’nikova, I.
Дата публікації: 12-гру-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3440
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPACT OF COLOR ON EMOTIONAL PERCEPTION OF ADVERTISING.pdf129,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.