Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVarianychenko, A.
dc.contributor.authorZarzychka, A.
dc.date.accessioned2014-02-09T16:52:35Z
dc.date.available2014-02-09T16:52:35Z
dc.date.issued2014-02-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3455
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectSEGMENTATION OF POLISH MARKETuk_UA
dc.titleSEGMENTATION OF POLISH MARKET OF CONFECTIONERY PRODUKTS ON THE BASIS OF SWEETENERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEGMENTATION_OF_POLISH_MARKET_OF_CONFECTIONERY.pdf23,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.