Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3455
Назва: SEGMENTATION OF POLISH MARKET OF CONFECTIONERY PRODUKTS ON THE BASIS OF SWEETENERS
Автори: Varianychenko, A.
Zarzychka, A.
Ключові слова: SEGMENTATION OF POLISH MARKET
Дата публікації: 9-лют-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3455
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEGMENTATION_OF_POLISH_MARKET_OF_CONFECTIONERY.pdf23,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.