Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3460
Назва: HOW TO INFLUENCE CONSUMERS AND THEIR BUYING DECISIONS
Автори: Sivokon, T.
Shinkarenko, N.
Ключові слова: INFLUENCE CONSUMERS
Дата публікації: 10-лют-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3460
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sivokon.pdf7,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.