Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/363
Назва: Удосконалення обліку торгівельних знижок на підприємствах торгівлі
Автори: Івченко, Л. В.
Ключові слова: фінанси галузі та підприємства
Дата публікації: 27-лют-2007
Видавництво: Національний гірничий університет
Бібліографічний опис: Івченко Л. В. Удосконалення обліку торгівельних знижок на підприємствах торгівлі / Івченко Л. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 2. – С. 71-75.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо порядку організації обліку торгівельних знижок, групуючи їх за двома напрямками: отриманих від постачальників та наданих покупцям. Для конкретизації бухгалтерської інформації реко- мендовано відкриття відповідних субрахунків третього порядку за видами діяльності під- приємства.
A question is considered in relation to the order of organization of account of auction discounts, grouping them in two directions: getting from suppliers and given to the buyers. For specification of book-keeping information it is recommended to open proper subacconts of the third level by all kinds of enterprise’s activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/363
ISSN: 2073-9982
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_2_p071-075.pdf256,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.