Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/390
Назва: Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії
Автори: Миронишина, О. В.
Ключові слова: маркетингове формування інноваційного потенціалу;підприємства фармацевтичної індустрії
Дата публікації: 12-гру-2007
Видавництво: Економічний вісник НГУ
Бібліографічний опис: Миронишина О. В. Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії / Миронишина О. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 4. – С. 86-95.
Серія/номер: УДК;339.138:001.895:615.014
Короткий огляд (реферат): У статті сформульовано принципи формування інноваційного потенціалу, розроблений комплекс критеріїв інноваційності та концепція маркетинг-міксу (з урахуванням особливостей фармації). Запропоновано метод оцінки інноваційної позиції (на основі профілю можливостей та умов інноваційного середовища) і модель інноваційного процесу, пристосована до умов фармвиробництва. In article the principles of formation of innovative potential are formulated, the complex of innovative criteria and the concept marketing-mix (in view of features of pharmacy) is developed. The estimation method of an innovative position (on the basis of opportunities profile and conditions of the innovative environment) and model of innovative process, applied in conditions of pharmmanufactures, is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/390
ISSN: 2073-9982
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_4_p086-095.pdf292,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.