Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/445
Назва: Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики
Автори: Радченко, В. П.
Ключові слова: маркетинг;сельская экономика
Дата публікації: 1-бер-2009
Видавництво: Экономический вестник Национального горного университета
Бібліографічний опис: Радченко В. П. Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики / В. П. Радченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2009. – № 2. – С. 132-137.
Короткий огляд (реферат): В статье анализируется сущность и функции категории «человеческий капитал сельской экономики», рассматривается роль и задачи маркетинга как управленческого инструмента в процессе преобразования человеческих ресурсов сельской экономики в человеческий капитал.
In article the essence and category functions «the human capital of rural economy» is analyzed, the role and marketing problems as administrative tool in the course of transformation of human resources of rural economy to the human capital is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/445
ISSN: 2073-9982
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2009 рік, №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_2_p132-137.pdf248,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.