Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/50
Назва: Роль ринкового потенціалу в стратегічному управлінні підприємством
Автори: Берсуцький, А. Я.
Ключові слова: стратегічне управління;Менеджмент;ресурсні можливості
Дата публікації: 14-лис-2006
Бібліографічний опис: Берсуцький А. Я. Роль ринкового потенціалу в стратегічному управлінні підприємством / Берсуцький А. Я. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2006. – № 4. – С. 65-71.
Опис: Розглянуто ринковий та ресурсний підходи до стратегічного управління підприємством. Досліджено вплив зовнішнього середовища на прийняття рішень. Конкретизоване поняття „ресурсні можливості”. Marketing and resource approaches in strategic management of an enterprise are considered in the article. Made researches on the external environment influence on managerial decision process. The concrete definition of “resource abilities” is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/50
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2006 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2006_4_p065-071.pdf347,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.