Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/641
Назва: | МУНІЦІПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЕЛЬНОЮ СФЕРОЮ ДЕРЖАВНИХ СТРУКТУР |
Автори: | ГРИШУНІН, О.В. |
Ключові слова: | програмно-цільове регулювання, муніципальний продовольчий фонд,ринкова інфраструктура, муніципальна структура, торгово-господарська діяльність, Торгово-промислова палата.;program-aiming regulation, municipal food fund, marketing structure, municipal structure, trading activity, trading-industry chamber. |
Дата публікації: | 1-гру-2009 |
Видавництво: | Гуманітарний журнал |
Серія/номер: | УДК;658.8.011.1 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються проблеми розвитку торгової сфери державних структур. Для вирішення
проблеми розглянуті питання програмно-цільового регулювання народного господарства як
теорії суспільного відтворювання, системного аналізу, управління економікою, методології
комплексного регіонального розвитку і розміщень продуктивних сил. The problems of development of auction sphere of state structures are considered. For the decision of problem to consider the question of adjusting of national economy program-having a special purpose how the theories of public reproduction, systems analysis, management by an economy, methodology of complex regional development and placing of productive forces are. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/641 |
Розташовується у зібраннях: | ГЖ, 2009 рік, №3-4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grishunin.pdf | 224,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.